dogodki
  Zgodilo se je
  3. triletje

Ekskurzija za učence POK in SLZ
V ponedeljek, 20. 5. 2019, smo se učenci izbirnih predmetov poskusi v kemiji in Sonce, Luna, Zemlja odpravili na ekskurzijo v Avstrijo. Najprej smo si ...

Izbirni predmet POK na obisku Inštituta Jožefa Stefana
V četrtek, 9. 5. 2019, smo se učenci izbirnega predmeta POK (poskusi v kemiji), ob 14.15 odpravili na inštitut Jožefa Stefana v Ljubljano. Tja smo odšli z ...

Osmošolci pa na Dolenjskem
Ekskurzija vodi osmošolce vsako leto na dolenjska tla.Na Rašici obiščejo Trubarjevo domačijo, na Vrhniki pa Cankarjevo spominsko hišo ter enajsto šolo ...

Sedmošolci na Štajerskem
V torek, 7. maja 2019, smo se učenci sedmih razredov odpravili na ekskurzijo v Celjsko kotlino. Zjutraj smo se ob 7:30 odpeljali z avtobusom proti Celju, ...

10 ključnih stvari, ki te jih šola ne nauči - delavnica
Danes so učenci 8. razredov sodelovali na delavnici z naslovom Več glav več ve. Delavnico so izvajali člani ekipe projekta 10 ključnih stvari, ki te ...

Mepi poskusna odprava, 2. dan
Še nekaj fotografij z drugega dne odprave.

Mepi poskusna odprava
Nekaj foto utrinkov s poskusne odprave po Udin borštu.

Zdaj že znamo pomagati v primeru nesreče
Osmošolci se v okviru enega od naravoslovnih dni vsako leto seznanijo z osnovami prve pomoči.Tako so nas tudi letos v četrtek, 4. aprila, obiskali ...

Jezikovna ekskurzija v Salzburg
V soboto, 30. 3. 2019, smo se učenci izbirnega predmeta nemščina odpravili na jezikovno ekskurzijo v Salzburg. Po štirih urah vožnje smo prispeli v ...

Zlato priznanje iz znanja zgodovine
V soboto, 16. 3. 2019, je na OŠ Venclja Perka v Domžalah potekalo državno tekmovanje iz znanja zgodovine. Maj Logonder iz 9. b razreda je osvojil zlato ...

Jezikovna ekskurzija München - 2. dan
Drugi dan naše ekskurzije, v nedeljo, 24. 3., smo začeli z ogledom palače Nymphenburg in njenega čudovitega vrta. Pot nas je nato vodila do Olimpijskega ...

Jezikovna ekskurzija München - 1. dan
Danes, v soboto, 23.3., smo se učenci nemščine iz OŠ Naklo in OŠ Medvode odpravili na jezikovno ekskurzijo v Munchen. Naš prvi cilj je bilo jezero ...

Rusijada 2019
V petek, 22. 3. 2019, smo se učenci izbirnega predmeta ruščina 1 in ruščina 3 odpravili v Škofja Loko na festival RUSIJADA. To je festival, ki združuje ...

Tabor za nadarjene Ribno, 1.dan
 Po prijetni vožnji z vlakom do Bleda smo se sprehodili mimo sončnega jezera, skozi vasico Selo do Ribna. Učenke in učenci že pridno pridobivajo nova ...

Spoznavali smo umetne mase
Katere vse so umetne mase, kako jih predelujemo in kaj lahko iz njih naredimo, smo sedmošolci spoznavali v sredo, 6. marca, na tehniškem dnevu.O umetnih ...

Kaj so kovine?
Osmošolci smo imeli v torek, 19. 2. 2018, tehniški dan, na katerem smo spoznavali kovine. Prvi dve uri smo obdelovali kos kovine, torej mu spreminjali ...

Območno tekmovanje v znanju zgodovine
V torek, 5. 2. 2019, je potekalo območno tekmovanje v znanju
zgodovine. Tekmovanja so se udeležili: Anja Mabič in Maj Tavčar iz 9. a
ter Neža Konjar ...

Klin pri klinu - šotor
V četrtek, 7. 2. 2019, smo mepijevci imeli prav poseben dogodek. Ker se pripravljamo na odpravo, ki jo bomo izvedli 13.4., smo se morali naučiti tudi, kako ...

Razstava raziskovalnih nalog Ana Frank
Devetošolci smo v okviru predmeta zgodovina izdelovali seminarske naloge z naslovom Ana Frank - zgodba za sedanjost. Sprva smo si prebrali določene odlomke ...

Kulturno dopoldne v Ljubljani
V torek, 15. 1., smo imeli devetošolci kulturni dan. V Ljubljano smo si šli ogledat državni zbor in jazzovski koncert v Cankarjevem domu. Sprva smo si ...

Šola za življenje - druga dvodnevna delavnica, 2. dan
Delavnica ŠZZ je uspela. Skozi veliko igre, smeha, sproščenosti in razigranosti smo tudi današnji del delavnice pripeljali do konca. Učenci so bili ...

Šola za življenje - druga dvodnevna delavnica, 1. dan
Na tokratni delavnici sodelujejo šestošolci in sedmošolci, ki z zadovoljstvom in vedoželjstvom sprejemajo nova znanja.

Šola za življenje - prva dvodnevna delavnica, 2. dan
Utrinki drugega dne.

Šola za življenje - prva dvodnevna delavnica, 1. dan
Šola za življenje je nov izbirni predmet na naši šoli. Učenci se učijo meditacij, umirjanja, osvobajanja strahov, negativnih čustev. Učijo se imeti se ...

Šolsko tekmovanje iz znanja zgodovine
V torek, 4. 12. 2018, je bilo šolsko tekmovanje iz znanja zgodovine. Devet učencev je prejelo bronasto priznanje: Maj Logonder (9b), Maj Tavčar (9a), Neža ...

Mepi kuha
V četrtek, 6. 12., smo učenci, ki sodelujemo pri programu Mepi imeli pripravo na odpravo. Vadili smo kuhanje. Že nekaj dni pred tem smo se odločili, da ...

Prehodili Prešernove poti in videli najstniško opero
Osmošolci smo imeli v ponedeljek, 10. 12. 2018, še zadnji kulturni dan.Najprej smo se v Kranju sprehodili po Prešernovih poteh in Prešernovem gaju ter si ...

Kam naj se vpišem po končani OŠ?
V četrtek, 29. 11. 2018, smo imeli učenci devetih razredov tehniški dan "Karierna orientacija - predstavitev srednjih šol". Ta dan je bil namenjen temu, da ...

Izzivalec ulice 2
V četrtek, 15. 11. 2018, nas je obiskal gospod Bojan Kodelja, ki je nam, učencem od sedmega do devetega razreda, predstavil razne odvisnosti današnjega ...

Jesen v živalskem vrtu
V četrtek, 8. 11. 2018, smo imeli učenci sedmih razredov naravoslovni dan. Z avtobusom smo se odpeljali v Ljubljano, kjer smo si ogledali živalski vrt in ...

V enem dnevu spoznali svet neandertalca in svet multimedije
V četrtek, 25. 10. 2018, smo se učenci devetih razredov odpravili na zanimiv naravoslovni dan. Že zelo zgodaj zjutraj smo se odpeljali z avtobusom do ...

Eksperimentirali smo pri naravoslovnih predmetih
Osmošolci smo na naravoslovnem dnevu v sredo, 23. 10., eksperimentirali. Pri kemiji smo spoznavali, kaj se zgodi, če zmešamo sodo in kis, pri fiziki smo ...

4.dan tabora za sedmošolce
Tudi danes smo se podali na nepozabne dogodivščine. Videli smo smaragdna Korita Mostnice, se zapeljali s kanuji po jezeru in preplezali mogočno skalo. ...

3.dan tabora za sedmošolce
Tudi tretji dan nas je pričakal meglen vendar mi se nismo prestrašili. Dan smo v vsej meri dodobra izkoristili in si privoščili nove ...

2.dan tabora za sedmošolce
Zjutraj smo se zbudili ob 7.00 in se odpravili na jutranjo telovadbo. po telovadbi smo imeli zajtrk. Nato smo se razdelili v skupine A, B in C. Skupina A se je ...

1.dan tabora za sedmošolce
Sedmošolci smo kljub malce slabšemu vremenu prvi dan preživeli v naravi. Spoznali smo razvoj Bohinja skozi čas in njegove geografske ...

Koncert in egipčanska mumija
V petek, 12. 10. 2018, smo imeli učenci sedmih razredov kulturni dan. Odpravili smo se v Ljubljano, kjer smo si najprej v Narodnem muzeju Slovenije ogledali ...

Raziskovanje pri naravoslovnih predmetih
V ponedeljek, 8. 10. 2018, smo imeli učenci devetih razredov
naravoslovni dan. Ker smo se pri preteklih urah biologije učili o
interdisciplinarnih vedah, ...

Osmošolci v tehniškem muzeju v Bistri
V torek, 25. septembra, smo se učenci 8. razredov odpravili v Bistro v tehnični muzej. Vozili smo se 40 minut, saj ni bilo veliko zastojev. Ko smo ...

Namočili noge v alpskem jezeru
Dne 19. 9. 2018 smo učenci 9. razreda imeli ekskurzijo. Odšli smo v Posočje.Pot smo začeli v Naklem in jo nadaljevali po avtocesti. Pot je bila zelo ...