dogodki

Zgodilo se je
  3. triletje

Ruski večer na Gimnaziji Franceta Prešerna v Kranju
V četrtek, 30. 11. 2017, smo se učenci izbirnega predmeta ruščina odpravili na Gimnazijo Franceta Prešerna, kjer je potekal Ruski večer. Tam smo se ...

RAZISKOVALCI DOMAČEGA KRAJA V HOTELU MARINŠEK
Devetošolci, člani izbirnega predmeta" raziskovanje domačega kraja" so v sredo, 22.11., obiskali hotel Marinšek.Prijazna gostiteljica Alenka jih je ...

Dunaj diši že po praznikih
V soboto, 18.11.2017, ob 3:45, smo se učenci devetih razredov izbirnih predmetov nemščina ter likovno snovanje II in III odpravili na Dunaj. Tam smo si ...

Energija življenja
Devetošolci smo imeli v torek, 7. novembra, naravoslovni dan na temo Energija življenja.Prvi dve uri smo izdelovali plakate in modele celice, potem pa smo se ...

Mikroskopirali in eksperimentirali
To leto smo se učenci 8. razredov namesto z enim predmetom,
naravoslovjem, srečali s kar tremi predmeti, na katere se deli naravoslovje. To
so kemija, ...

Sirijec na obisku
Alaa nam je povedal svojo zgodbo V sredo, 27. septembra,  je pouk državljanske in domovinske vzgoje in etike potekal malo drugače. Prvo uro smo se ...

Na Poličarjevi kmetiji - izbirni predmet RDK
Člani izbirnega predmeta raziskovanje domačega kraja so obiskali Poličarjevo kmetijo.Ogledali so si vse živali, sirarno, muzej mlinskih kamnov, trgovinico, ...

Mepi kuha
Popoldne, 17.10., travnik pred geografsko učilnico je kot kuhinja v naravi....Mmmmmm.Poglejte, kako spretni so naši Mepijevci!!

Mladi turisti v v lepem Garden village na Bledu
Učenci izbirnega predmeta Turistična vzgoja so v četrtek, 12.10., obiskali izjemno lep prostor na Bledu - Garden village.Ogledali so si hišice na drevesih, ...

MEPIJEVCI POSTAVILI ŠOTORE -VAJA
Pa smo začeli!Mepijevci letošnje generacije - devetošolci, so izvedli prvo vajo.Na prijetnem sončnem travniku pred učilnico geografije so vadili ...

Osmošolci tudi letos v Bistri
V torek, 26. 9. 2017, smo imeli osmošolci tehniški dan.Odšli smo v Bistro pri Vrhniki v Tehniški muzej Slovenije.Ogledali smo si izume Nikole Tesle, ...

Tehniški dan devetošolcev - Varnost v prometu
V torek, 26. 9. 2017, smo učenci 9. razredov imeli tehniški dan na temo: Varnost v prometu. Na kranjski gasilski postaji so z nami gasilec, policista in ...

Izbirna predmeta Nemščina in Življenje človeka na Zemlji sta se družila na imenitni ekskurziji

Člani izbirnega predmeta turizem obiskali kamp Šobec
Člani izbirnega predmeta turistična vzgoja so obiskali Šobec.Ogledali so si kamp, ki je v preteklosti prejel številne prestižne nagrade. V recepciji ...

Kovine vseh vrst
V sredo, 20. 9. 2017, smo učenci osmih razredov imeli tehniški dan z naslovom,,KOVINE".8. a-razred je začel pouk s preduro v tehniški učilnici, 8. b pa ...

Cel dan posvetili Trubarju
Predstavniki Združenja Trubarjev forum so v sredo, 20. septembra, za učence 9. razreda pripravili kulturni dan na temo življenja in dela Primoža ...

RDK na raziskovanju domačega kraja
V ponedeljek, 18.9., so se člani izbirnega predmeta Raziskovanje domačega kraja, prvič podali na pot. Kar s kolesom so prevozili Malo Naklo, Cegelnico, ...

Devetošolci v Posočju
V četrtek, 14. 9. 2017, smo se učenci odpravili na ekskurzijo v Posočje. Pot nas je vodila mimo Kranjske Gore po prelazu do Ruske kapelice. Kapelico so ...

Mepijevci raziskovali južni Maroko
15.avgust.15 Mepijevcev in nekaj gostov prileti v Casablanco.Mentorica Katja je z njimi, Daša pa čaka na letališču.Vožnja v Marakesh, ogled  in potem ...

Interesna dejavnost Igraje v vivaristiko
Igraje v vivaristikoUčenci, ki so skozi šolsko leto obiskovali interesno dejavnost Igraje v vivaristiko, so v torek, 13. 6. 2017, spoznali kraljevo pitonko ...

Devetošolci v Barcrloni -3
Galerija slik -Barcelona!!!

Devetošolci v Barceloni -katalonska kulinarika
Katalonska kulinarika je preprosto čudovita - barvita, okusna, odlicna.Tudi zajtrki v Sport hostlu dobri in okusni.Najboljši pa so bili sadni ...

Devetošolci v Barceloni
Po dvajsetih urah smo prispeli v vročo Barcelono. Trenutno uživamo v senci Campa Nou.Vsi smo v redu, nadaljevanje sledi...

Zadnji letošnji sestanek šolskega parlamenta
V tem šolskem letu smo se nekajkrat srečali na sestanku otroškega parlamenta, kjer smo debatirali o temah, ki zanimajo mlade. V marcu smo se udeležili 27. ...

Zadnji dogodek IŠ ŽČZ - tajska restavracija
Učenci izbirnega predmeta ŽČZ - življenje človeka na Zemlji- so imeli v sredo, 7.6., še zadnji dogodek letos.Na Tajsko žal ne moremo potovati, lahko pa ...

Mepijevci uspešno zaključili končno odpravo
Skupina 11 devetošolcev, ki letos sodeluje v programu Mepi, je 3.  in 4.junija izvedla končno kvalifikacijsko odpravo.Pot jih je ponovno vodila na ...

Izbirni predmet Turistična vzgoja - zadnji dogodek
Člani izbirnega predmeta Turistična vzgoja se se v sredo, 31.5., še zadnjič dobili. Tokrat v hotelu Ribno, ki so si ga ogledali na zelo dinamičen način s ...

Obisk Inštituta Jožef Stefan
V četrtek, 18. 5. 2017, smo se učenci zbirnega predmeta Poskusi v kemiji ob 14. uri odpeljali v Ljubljano, kjer smo obiskali inštitut Jožefa Štefana. Za ...

Utrinki s Štajerske
Učenci sedmega razreda smo se v četrtek, 4. 5. 2017, odpravili na Štajersko.Zbrali smo se ob 6.45 pri avtobusni postaji in se odpravili na pot. Naš ...

Osmošolci na Dolenjskem
Učenci osmih razredov smo se v četrtek odpravili na ekskurzijo proti Dolenjski.  Naš prvi postanek je bila Rašici, kjer smo najprej pomalicali, nato ...

Učenci IP turizem in spodobna priprava hrane obiskali Srednjo gostinsko in turistično šolo
ČLANI  dveh izbirnih predmetov so skupaj obiskali Radovljico.Najprej so si ogledali Srednjo gostinsko in turistično šolo, spoznali vrsto poklicev, ...

Eksotične jedi - ŽČZ - mmmmm
Osmošolci si lahko izberejo za izbirni predmet tudi ŽIVLJENJE ČLOVEKA NA ZEMLJI.Pri tem predmetu potujemo, raziskujemo, delamo projekte, ki jih pri rednem ...

Obpanonske pokrajine
V 9. c so štirje fantje predstavili obpanonske pokrajine. Nastop je bil vsem zelo všeč.Oglejte si nekaj slik.

ZOO nas ni razočaral
Naravoslovni dan za sedmošolce je bil v torek, 3. 4. 2017, organiziran v ZOO Ljubljana. Tega naravoslovnega dne smo se vsi veselili in vsem je bil ...

Mladi raziskovalci zgodovine
Šest učenk in učenec devetih razredov generacije 2002 smo se v okviru programa Mladi raziskovalci zgodovine, ki ga pripravlja Zveza prijateljev mladine, ...

Odličen zadnji nastop pri geografiji
4 dekleta 9.a razreda so izvedla zelo prijeten, informativen in slikovit nastop pri geografiji. Predstavile so obpanonske pokrajine in na koncu vse presenetile ...

Učenci turisti odprli hotel Vandrovec
V ponedeljek, 27.3., je bilo zelo živahno.V šolo so prišli starši učencev izbirnega predmeta TURISTIČNA VZGOJA in se udeležili otvoritve namišljenega ...

Z nemščino v Mozartovo mesto
V soboto, 25. marca smo se učenci 8. in 9. razredov OŠ Naklo in OŠ Križe odpravili na ekskurzijo v rudnik soli Hallein in v mesto Salzburg v Avstrijo. V ...

Rusijada 2017
V petek, 17. 3., smo se učenci izbirnega predmeta ruščina odpravili v Škofjo Loko, kjer smo si ogledali Rusijado. Seveda smo tudi nastopili. Učenke Tina ...

Učenci izbirnega predmeta v planetariju
Učenci izbirnega predmeta Daljnogledi in planeti smo šli v četrtek, 23. 2. 2017, v ljubljanski planetarij. Najprej so nam predvajali dva filma: ...

Svetlobni eksperimenti
Kaj je svetloba? Zakaj vidimo mavrico? Kako je sestavljeno oko? To so le nekatera od vprašanj, na katera smo danes preko poskusov iskali odgovore. Dan smo ...

Turistični dogodek- gostilna Sonja
V ponedeljek, 16.1., je bilo v gostilni Sonja na Bistrici zelo živahno.Učenci izbirnega predmeta Turistična vzgoja so se učili razločnih del:- natakar- ...

V Mehiški restavraciji
20.decembra so člani izbirnega predmeta ŽIVLJENJE ČLOVEKA NA ZEMLJI obiskali Mehiško restavracijo v Ljubljani.Dogodek je bil izjemno zanimiv.Člani ...

Balet Hrestač - Щелкунчик
V nedeljo, 18. 12. 2016, smo se učenci izbirnega predmeta ruščina odpravili v Cineplexx v Kranju. Ob 16. uri se je začel prenos baleta Hrestač iz Bolšoj ...

Uprizoritev ljudske pesmi
Potem ko so se učenci 7. razredov srečali z ljudsko pesmijo Pegam in Lambergar, so jo nekateri od njih še dramatizirali.V dramski obliki so jo predstavili ...

Vesela geografija
V prejšnjem tednu sta se pri geografiji zgodila dva lepa dogodka.Tokrat so učenci in učenke 9.c in 9.a predstavili predalpske pokrajine na zelo zanimiv ...

Program za nadarjene - obisk Ljubljane
Skupina učencev od 6. do 9. razreda je v nedeljo, 4.12., v okviru programa za nadarjene učence obiskala Ljubljano. V Ljubljani se nam je pridružila tudi ...

Kateri poklic je zame?
Devetošolce so v sredo, 30.11.2016, obiskali predstavniki različnih gimnazij in srednjih šol. Predstavitev ene šole je potekala eno šolsko uro, vsi pa smo ...

Legenda št. 17
V petek, 25. 11. 2016, smo se učenci izbirnega predmeta ruščina po pouku s kombijem odpeljali v Škofjo Loko na teden ruskega filma, ki traja od četrtka, ...

Mladi turisti obiskali privatne sobe Poni v Naklem
V torek, 22.11., smo bili spet na terenu.Tokrat smo člani izbirnega predmeta Turistična vzgoja obiskali kavarno Poni.Izvedeli smo, kaj je razlika med kavarno ...

Makete Velikega Kleka - Grossglocknerja
Učenci izbirnega predmeta življenje človeka na Zemlji so naredili odlične makete Velikega Kleka ali Grossglocknerja ( 3798m), najvišjega vrha naše ...

V Alpe pri geografiji
Spet smo začeli z zanimivimi in živahnimi nastopi pri geografiji.Že lani so se učenci zelo potrudili, letos pa z delom nadaljujemo.Tokrat so učenke 9.b in ...

Dan treh naravoslovnih predmetov
Učenci osmega razreda smo se na današnji topli torek podali v šolo na naravoslovni dan. Začeli smo ob 7.30 s fiziko, kemijo ali biologijo. Vsakemu predmetu ...

Mladi turisti obiskali GARDEN VILLAGE na Bledu
Izbirni predmet TURISTIČNA VZGOJA  se dogaja na terenu.Septembra smo obiskali kamp Šobec pri Lescah, v četrtek, 13.10., pa smo se odpravili v GARDEN ...

Vrbsko jezero in Celovec z izbirnim predmetom nemščina
Učenci sedmih razredov smo v petek,14.10.2016, po pouku obiskali avstrijsko Koroško. Najprej smo se mimo Vrbskega jezera peljali do razglednega stolpa ...

Učenci izbirnih predmetov nemščina in življenje človeka na zemlji pod Großglocknerjem
V soboto,1.10.2016, smo se učenci izbirnih predmetov nemščina in življenje človeka na zemlji odpravili na izlet pod Großglockner oziroma Veliki Klek. To ...

Devetošolce je obiskala gospa Nina Brovč
V petek, 23.9., je bil v učilnici geografije prav poseben dogodek.Devetošolce je obiskala simpatična gospa Nina Brovč, koordinatorica protokola SVETA ...

Tehniški dan - obisk muzeja v Bistri
V sredo, 21.9.2016, smo  učenci 8. razredov obiskali Tehniški muzej Slovenije v Bistri. Videli smo veliko zanimivih stvari, vsem pa so nam bili všeč ...

Na Brdu je potekal naravoslovni dan za učence 7. r
Učenci 7. razredov so preživeli izredno zanimivi naravoslovni dan na posestvu Brdo pri Kranju. Najprej je bila kratka predstavitev posestva in nato ...

Mladi turisti obiskali Šobec
V petek, 16.9.2016, smo se z izbirnim predmetom Turistična vzgoja odpravili na ogled kampa Šobec. To je čudovit slovenski kamp ki ga obiskujejo ljudje iz ...

Devetošolci v Posočju
V četrtek, 8. 9. 2016, smo se učenci devetih razredov odpravili v Posočje na ekskurzijo. Ob 7.05 smo se odpravili proti Ruski kapelici, zgrajeni vojnim ...

Devetošolci v Londonu
Zadnje devetošolcev v tem šolskem letu je bilo potovanje v London.16.6. so dopoldne poleteli z Brnika v Veliko Britanijo. Na to potovanje so se pripravljali ...

Mladi raziskovalci zgodovine
V petek, 27. 5. 2016, je na OŠ Rodica v Domžalah potekalo državno srečanje Mladih raziskovalcev zgodovine, ki ga vsako leto organizira Zveza prijateljev ...

Predaja ključa
V sredo, 1.6.2016, smo učenci devetih razredov pripravili učencem osmih razredov igre za predajo ključa. Pomerjali so se v različnih disciplinah: od plesa, ...

Zadnji veseli nastopi pri geografiji letos
Veseli nastopi pri geografiji se počasi končujejo.V 9.b razredu so štirje učenci predstavili PANONSKE POKRAJINE  na zelo simpatičen način. Kurentova ...

San Marino in Rimini
Člani izbirnih predmetov  TURIZEM  in ŽIVLJENJE ČLOVEKA NA ZEMLJI  so obiskali žepno državico San Marino in del Italije.Poročilo o ...

Ekskurzija za osmošolce
V petek, 6. 5., smo se učenci 8. razredov odpravili na ekskurzijo na Dolenjsko. Najprej smo si ogledali Trubarjevo domačijo na Rašici in pozorno prisluhnili ...

Učenci 7.razredov so potovali na Štajersko
Petek je bila za učence 7.razredov zares imeniten dan.Kar na terenu so spoznavali panonske pokrajine, obiskali antični in srednjeveški Ptuj, rimsko ...

Sončna Koroška
7.5. - obiskali smo Koroško:Grad Visoke Ostrovice.V Celovcu Deželni dvorec in videli "knežji kamen", na Gosposvetskem polju Vojvodski prestol in Gospo ...

Job je zlati geograf
V torek, 19.4., je bilo v Rogaški Slatini državno tekmovanje v znanju geografije.Udeležil se ga je tudi Job Stopar iz 9.b razreda, ki je bil eden od dveh ...

Z nemščino v Salzburg
V petek, 22.4.2016, smo imeli učenci 9. razredov ekskurzijo v avstrijski Salzburg, kjer smo si najprej ogledali rudnik soli v Halleinu, ki je eden ...

Obisk Inštituta Jožef Stefan
V četrtek, 21. 4. 2016, smo se učenci izbirnega predmeta Poskusi v kemiji odpravili na Institut Jožefa Stefana v Ljubljani. Tam nas je sprejel prijazen ...

Dan odprtih vrat 7. b-oddelka
V sredo, 20. 4. 2016, so učenci 7. b-oddelka na stežaj odprli vrata in v učilnice povabili svoje starše. Dolgo časa so se pripravljali na ta dogodek, a ...

Jan in Martin - primorski svet na poseben način
Pri geografiji smo imeli spet prijeten nastop.Jan in Martin iz 9.a razreda sta vse sošolce in mentorico Dašo zelo presenetila. Na poseben - zelo simpatičen ...

Ekskurzija v Gradec - drugič
V soboto, 16.4., je še druga skupina učencev, ki se učijo nemščino na naši šoli, obiskala avstrijsko mesto Gradec in čokoladnico Zotter.Ker smo o tem ...

Obisk na turistični šoli v Radovljici
V torek, 12.4., so člani izbirnega predmeta Turistična vzgoja obiskali Radovljico. Ogledali so si Srednjo turistično in gostinsko šolo. Dijaki - kuharji - ...

Ekskurzija "Čokoladni Gradec"
Učenci, ki se učimo nemščino, smo komaj
pričakali soboto, 9 aprila. Ta dan smo se v nemščini namreč kar sami
preizkusili. Šli smo na izlet v ...

Odlični nastopu pri geografiji
V zadnjih dveh tednih smo imeli pri geografiji več odličnih nastopov.Učenci so z igro, besedo, narečji, maketami, projekcijami, hrano, različnimi ...

Španska bralna značka EPI lectura
Učenci izbirnega predmeta španščina so tudi letos brali v španščini in se potegovali za bralno značko. Tokrat sta bili na vrsti dve zelo zanimivi ...

Zlata Cankarjeva priznanja
Za nami je tudi letošnje državno tekmovanje iz slovenščine za Cankarjevo priznanje. Učenci so razlagalne spise pisali prejšnjo soboto v Ljubljani. Bili ...

Dinarsko kraški svet Slovenije je zaživel pred nami
Dežnik - veliko dežja.Kraška jama Vilenica v učilnici in jamarske lučke na glavah - glavna znamenitost kraškega sveta.Gozdovi - največja gospodarska ...

Člani IP turistična vzgoja v hotelu Ribno
25.2. - popoldne v prelepem zelenem okolju hotela Ribno:- člani izbirnega predmeta turistična vzgoja si ogledajo okolico hotela- recepcijo- s pomočjo ...

Naravoslovni dan Celica
V četrtek, 11. 02. 2015, smo imeli učenci 9. razredov naravoslovni dan na temo CELICA. Učiteljica, Špela Eržen, nas je že pred ND razdelila v tri mešane ...

Droneshow
V mesecu decembru sta na naši šoli potekali delavnici o dronih, ki so ju izvedli dijaki Gimnazije Kranj pod vodstvom njihovega profesorja fizike, dr. Jureta ...

Ruščina na Gimnaziji Kranj
V ponedeljek, 25. 1. 2016, so na naši šoli dijaki in profesorica gimnazije Kranj, predstavili ruščino in na kratko tudi Rusijo. Najprej smo se predstavili ...

Proga iz domin
Mladi konstruktorji - Gal, Mark in še dva fanta - so pravi ustvarjalci.V času računalnikov, igric , I-padov, Nad-padov in Pod-padov so iz številnih domin, ...

Učili smo se kuhati in streči
V četrtek popoldne je bil v gostilni Sonja zelo zanimiv dogodek.Namesto v šolo so tja zavili člani izbirnega predmeta TURIZEM...Naši gostiteljici sta bili ...

Vozi me vlak v daljave...
Vozi me vlak v daljave....Je pred nekaj desetletji pela znana slovenska pevka Marjana Deržaj.Njena pesem je bila rdeča nit privlačnega nastopa, ki so ga ...

Auschwitz in "ukradeno otroštvo"
V četrtek, 7. 1. 2016, smo imeli v šolski jedilnici predavanje na temo druge svetovne vojne, natančneje o koncentracijskih taboriščih in ukradenih ...

Z vlakom po geografski učilnici
Sreda, 6.1.V geografski učilnici se pojavi zelo nenavadno vozilo - hitri vlak. Z njim se Miha, Samo, Denis in Nejc odpeljejo po predalpskih ...

Alpske pokrajine malo drugače
Primož, dve Ani in Tine so nam na povsem navaden dan pričarali lepote alpskih pokrajin ( geografija).Z besedo, sliko ( šli so snemat celo na Krvavec), ...

Učenci IP Življenje človeka na Zemlji v Mehiški restavraciji
V Mehiko žal ne moremo potovati.Predaleč je in predrago.Lahko pa obiščemo Mehiško restavracijo, poskušamo jedi, okuse in se razvajamo. In prav to so ...

Učenci IŠ Življenje človeka na Zemlji v Mehiški restavraciji

Naravoslovni dan v reaktorskem centru v Podgorici
V
ponedeljek, 14. december 2015, je za nas, učence 9. razredov, potekal
naravoslovni dan. Prvo šolsko uro smo preživeli v učilnicah, kjer smo ...

O turnem smučanju in GRS
Martin, Neža in Miha, učenci 9.c razreda, so v ponedeljek, 30.11., predstavili svojim sošolcem alpske pokrajine.Njihov nastop je bil zelo prijeten, ...

Izbirni predmet turistična vzgoja v Bohinju
Vse več se govori o ZELENEM TURIZMU  in TRAJNOSTNEM RAZVOJU TURIZMA. Člani izbirnega predmeta turistična vzgoja so v petek, 27.11., obiskali EKO HOTEL ...

Odličen nastop pri geografiji
Tri devetošolke - dve Ani in Teja iz 9.a razreda so imele v petek, 27.11., odličen nastop pri geografiji.Na prijeten način so predstavile ALPSKE POKRAJINE ...

V Gostilni išče šefa
22. oktobra popoldan nas je (Davida Perica, Nika Jošta in Marka Golca, ki ga je nadomestil Brin Cehner ter mentorico Barbaro Vevar) čakala lepo ...

Maketa frontne linije 1.svetovne vojne
Že nekaj tednov nastaja v geografski učilnici odlična maketa .Avtorice so dekleta iz 9.b razreda, izdelujejo pa del frontne linije ob Soči.Letos poteka 100 ...

Raziskujemo pri naravoslovju
V sredo, 21. 10. 2015, smo učenci 8. razredov imeli naravoslovni dan, ki je vključeval tri predmete: fiziko, kemijo in biologijo.Pri kemiji smo ...

Ogled izjemnega filma Everest
Člani izbirnega predmeta ŽIVLJENJE ČLOVEKA NA ZEMLJI žal v Nepal in na treking po Himalaji ne morejo. Je predaleč in predrago.Zato so izkoristili odlično ...

Zajtrk ob 17h
Učenci izbirnega predmeta turizem so bili spet aktivni.V torek, 20.10., so obiskali kavarno Poni, si ogledali njihove sobe za turiste, prijetno opremljen ...

Kakšni potrošniki smo?
V ponedeljek, 12.10.2015, smo imeli učenci 6., 8. in 9. razreda tehniški dan z naslovom Vzgoja potrošnika.Šestošolci smo začeli s preduro, ko smo ...

Doživeli Veliki pok
V soboto, 10. oktobra, smo si v Cankarjevem domu v Ljubljani ogledali predstavo Veliki pok. Ker je bil namen ustvarjalcev predstave gledalce seznaniti z ...

Tekmovanje v znanju logike
V četrtek, 24. septembra, je na šoli potekalo šolsko tekmovanje iz znanja logike. Naprej na državno tekmovanje so se uvrstili naslednji učenci: - Jožef ...

V geografski učilnici nastajajo makete
Pri izbirnem predmetu ŽIVLJENJE ČLOVEKA NA ZEMLJI  je zelo živahno.Člani delajo makete ledenika, ki so ga obiskali septembra.Pa si oglejmo njihovo ...

Na obisku pri gasilcih
V torek, 22. 9. 2015, smo učenci devetih razredov odšli z avtobusom v gasilsko/reševalno društvo Kranj iskat nova znanja o gasilskem in policijskem ...

Opazovanja na Golovcu
V sredo, 23.9., so učenci izbirnega predmeta Zvezde in vesolje obiskali dan odprtih vrat na Observatoriju Golovec. Najprej so opazovali Sonce in Sončeve ...

Dan strojništva in elektrotehnike
Učenci osmih razredov smo se v torek, 22. 9. 2015, odpravili na  tehniški dan v  Bistro, kjer smo obiskali tehniški ...

Pod Grossglocknerjem in čez visokogorje
Člani izbirnega predmeta ŽIVLJENJE ČLOVEKA NA ZEMLJI so v soboto, 19.9., potovali v avstrijsko visokogorje.Cilj je bilo pogorje okoli najvišje avstrijske ...

Devetošolci v Posočju
V torek, 8. 9. 2015, smo deveti razredi imeli ekskurzijo. Odpravili smo se v Posočje. Zjutraj smo odrinili s šolskega parkirišča, se odpeljali proti ...

Poletni park na Krvavcu
Učenci izbirnega predmeta Šport za sprostitev so soboto, 12. 9., aktivno preživeli na Krvavcu. Zabavali so se v Pustolovskem parku, poskušali splezati na ...

Mladi turisti na Šobcu
Člani izbirnega predmeta TURISTIČNA VZGOJA so v petek, 11.9., obiskali kamp Šobec.Do Lesc so se peljali z vlakom, pešačili pol uro do kampa in si ga ...

Kranjska Gora, 3. del
Utrinki s Kranjske Gore.

Kranjska Gora, 2.del
Za nami je nepozaben dan, poln prijetnih doživetij in zanimivih srečanj v naravi.Projektne naloge vsake skupine se počasi prelivajo na papir. Učiteljica ...

Naravna in kulturna dediščina Kranjske Gore
Sedmošolci smo na taboru v Kranjski Gori, kjer raziskujemo naravno in kulturno dediščino tega čudovitega kraja. Sonček nas prijetno greje. Osebje doma pa ...