dogodki

Zgodilo se je
  2. triletje

Evropski teden mobilnosti
Četrtošolci smo v okviru evropskega tedna mobilnosti ustvarjali s kredami.Pripravila: Jana Ovsenik

Escape room izziv
Na zadnji šolski dan, se je učilnica 5. a razreda spremenila v pravi "Escape room" izziv. Z medsebojnim sodelovanjem, vztrajnostjo in veliko mero ...

Četrtošolci v Tržiču
V ponedeljek smo imeli četrtošolci še zadnji kulturni dan. Odpravili smo Tržič, kjer smo si ogledali Kurnikovo hišo, prali žehto, videli razstavo ...

Slikanje na igralih
Danes so učenci 5. razreda Podbrezje še zadnjikrat imeli likovno umetnost na podružnični šoli. Bila je nekaj posebnega, kajti morali so okrasiti lesene ...

Šestošolci med očarljivimi rastlinami
V torek, 19. 6. 2018, smo imeli učenci šestih razredov naravoslovni dan z naslovom Očarljive rastline. Naravoslovni dan je potekal v učilnicah ...

Mladinski tabor
Zadnji vikend pred koncem šolskega leta smo odložili šolske potrebščine na stran in se odpravili na tabor. Začeli smo z dolgim pohodom od avtobusne ...

Voziček na elastiko
Učenci 4. a smo žagali, lepili, zabijali, sestavljali, barvali ... in izdelali voziček na elastiko oz. na balon.

Zaključek projekta Za lepšo šolo
Uspelo nam je! Konec maja smo zaključili projekt Za lepšo šolo, v okviru katerega smo pridobili nov zbiralnik vode ob učilnici na prostem in zasadili lonce ...

Kolesarski tehniški dan
V četrtek, 7. junija, smo imeli četrtošolci tehniški dan Kolo. Učitelj Blaž je najprej pregledal kolesa, če imajo vso obvezno opremo. Nato smo na glave ...

Vrbsko jezero in Celovec
V četrtek, 31. 5. 2018, smo se učenci 5. razreda NIP nemščina odpravili v Avstrijo. Najprej smo se povzpeli na Jedvovco, kjer stoji najvišji leseni stolp ...

Na naravoslovnem dnevu pekli in stregli
V četrtek, 31. maja se je še zadnja skupina šestošolcev preizkusila v peki okusnih mareličnih rogljičkov in strežbi kosila otrokom v vrtcu. Pri obeh ...

Terra Mystica in Beljak
V četrtek, 24. 5. 2018, je za učence 6. razredov pouk nemščine potekal malo drugače. Po pouku v šoli smo se odpravili v Avstrijo. Naša prva postaja je ...

Stregli otrokom v vrtcu
V petek, 25. 5. 2018, smo imeli učenci 6. a-razreda naravoslovni dan z naslovom Prehrana. Tri šolske ure smo pekli rogljičke z marmelado iz kvašenega ...

Strunjan II - 5. dan
Veseli, zdravi, zadovoljni končujemo letno šolo v naravi. Uživamo še v zadnjih trenutkih v senci ob morju.Učenci in učitelji

Strunjan II. - 4. dan
Šola v naravi se bliža h koncu, kar je opaziti tudi pri našem znanju plavanja. Danes smo izpopolnili še zadnje detajle plavalnih tehnik pred jutrišnjim ...

Strunjan II. - 3. dan
Zaključujemo tretji dan. Vozili smo se z ladjico iz katere smo opazovali podvodni svet, obiskali Piran, plavali v bazenu in morju, večer pa pričakali na ...

Strunjan II. - 2.dan
Prebudili smo se v deževno jutro, a naša dobra volja je kmalu priklicala sonce. Opravili smo vse predvidene obveznosti in dan zaključili z ogledom filma ...

Strunjan II. - 1. dan
Prvi dan je za nami. Strunjan nas je pričakal obsijan s soncem. Namestili smo se po hiškah in težko čakali kosilo. Po počitku smo v bazenu opravili ...

Minimundus za četrtošolce
V četrtek, 10. 5. 2018, smo se z učiteljico nemščine odpravili v Minimundus, ki se nahaja v Celovcu ob Vrbskem jezeru.Ob prihodu v Minimundus smo dobili ...

Strunjan - 4. dan
Učenci preko različnih dejavnosti in iger uživajo v vodi, pridobivajo plavalne veščine, urijo različne tehnike in se učijo varnosti v vodi. Vsi lepo ...

Strunjan - 2. dan
Vpliv "Zofke" nas ni dosegel in za nami je še en čudovit dan. Pozdrav z obale. učenci in učitelji

Strunjan - 1. dan
Med dežnimi kapljicami in toplim soncem smo zapluli novim dogodivščinam naproti. Pozdrave z obale. učenci in učitelji

Praznovanje kar tako
V okviru tehniškega dneva Vzgoja potrošnika smo učenci 6. razreda v četrtek, 10. maja 2018, pripravili tri praznovanja, za vsak oddelek enega.Učili smo ...

Nana nas je povezala
Združili smo se na igrišču in prebrali zanimivo knjigo Nana, človeška ribica. Vsi smo se strinjali, da je lepo, če imamo bratce in sestrice. Družino ...

Zmagovalci jesenske papirne akcije
Gotovo ste že pozabili, da smo bili učenci 5. razreda PŠ Podbrezje  zmagovalci jesenske papirne akcije. V torek smo uživali v zasluženi nagradi - v ...

Od preprostih poskusov do izdelave svetilnika
V petek, 30. 3., so imeli učenci 4.p razreda tehniški dan z naslovom Elektrika. Izvajali so preproste poskuse in tako razvijali veščine eksperimentalnega ...

Naravoslovni dan 5. r - Postojnska jama
V sredo, 21. 3., smo se odpeljali na izlet v Postojno. Ogledali smo si razstavo Expo, kjer smo videli nastanek kraških pojavov. Nato smo šli v Vivarij in ...

Zimska šola v naravi - 4. dan
Zadovoljni zaključujemo četrti dan šole v naravi. Za nami je še en prečudovit sončen dan na Voglu. Vsi so uspešno odsmučali fis progo in za to ...

Zimska šola v naravi 3. dan
Danes smo na Voglu uživali v prečudovitem sončnem dopoldnevu. Vse smučarske skupine smo se že peljale tudi s štirisedežnico. Popoldan smo ...

Zimska šola v naravi - 2. dan
Prebudili smo se v zasneženo zimsko jutro. Dan smo začeli z jutranjo telovadbo na svežem zraku. Reditelji so uredili mize za zajtrk. Po obilnem zajtrku in ...

Zimska šola v naravi - 1. dan
Kljub slabi vremenski napovedi smo uspešno začeli z zimsko šolo v naravi v Bohinju. Po smučanju nas je pričakalo odlično kosilo in lepe sobe, ...

Energija in tokovi
V ponedeljek, 29. 1. 2018, smo imeli učenci šestih razredov naravoslovni dan z naslovom Energija in tokovi, ki je potekal v učilnicah biologije, fizike in ...

Četrtošolci so obiskali knjižnico Naklo
Učenci 4. razreda iz Podbrezij so v četrtek, 23. 11., obiskali Krajevno knjižnico Naklo. Ogledali so si knjižnico, spoznali razliko med leposlovnimi in ...

Prikaz gašenja - PŠ Duplje
V mesecu novembru so nas obiskali dupljanski gasilci. Prikazali so nam gašenje nevarnih snovi in nas poučili, kako ravnati v primeru požara in drugih ...

Psička Ava na obisku
Učence 5. d razreda je zelo razveselilo, ko je učiteljica Tinka med nas pripeljala psičko Avo. Pokazala nam je, katerih trikov se je Ava že naučila. Z njo ...

Petošolci v knjižnici Naklo
Učenci 5. razreda iz Podbrezij in Dupelj so v četrtek, 16. 11., obiskali Krajevno knjižnico Naklo, kjer jih je sprejela knjižničarka Helena Krampl Nikač. ...

Učenci 5. a in 5. b so v četrtek, 9. 11., obiskali Krajevno knjižnico Naklo. Reševali so učne liste in se pri tem veliko naučili.Irena JenkoFotografije: ...

Četrtošolci so obiskali knjižnico Naklo
Učenci 4. a in 4. b so v četrtek, 26. 10., obiskali Krajevno knjižnico Naklo. Ogledali so si knjižnico, spoznali razliko med leposlovnimi in poučnimi ...

Četrtošolci v gozdu
Četrtošolci smo torkovo dopoldne preživeli z gozdom. Začeli smo v učilnici, kjer smo iskali asociacije ob besedi gozd. Naših misli se je nabralo za polno ...

V gozdu je res lepo
Suho in toplo vreme, ki je bilo po dolgem času v petek, 29. 9., smo izkoristili za raziskovanje gozda. Po listih in plodovih smo prepoznavali najpogostejše ...

Voda – od mita do arhitekture v 4. a
V okviru Dnevov evropske kulturne dediščine in Tedna kulturne dediščine 2017, ki imata letos temo Voda – od mita do arhitekture, smo v 4. a razredu pouk ...

Prva ekskurzija za šestošolce
V sredo, 20. 9. 2017, smo učenci 6. razredov odšli na svojo prvo ekskurzijo. Ustavili smo se najprej pri Močilniku, kjer smo videli veličastne prizore ...

Planinski pohod četrtošolcev in petošolcev
Preživeli smo lep dan na pohodu na Sv. Jošta.

Skrb za šolski vrt se je že začela
Medtem ko so učilnice med počitnicami samevale, pa je šolski vrt večkrat obiskala skupina pridnih učencev in zanj skrbela. Skupaj z učiteljico Barbaro ...

Petošolci PŠ Podbrezje
Se vidimo v Naklem.5. razred PŠ Podbrezje

Antična Emona
V petek, 9. 6. 2017, smo se s sošolci odpravili v Ljubljano. Med potjo smo pobrali še učence PŠ Duplje. Ko smo prispeli do Drame v Ljubljani, smo se ...

Petošolci v Krajevni knjižnici Naklo
V maju in juniju naši petošolci obiskujejo Krajevno knjižnico Naklo. Knjižničarka Helena Nikač Krampl jih seznani z e-knjigami, jim pokaže  COBISS ...

Učenci 6.razredov so pekli in se sladkali

Letna šola v naravi - 4. dan
Šola v naravi se bliža h koncu, kar se pozna tudi pri jutranjem vstajanju, ki je vsako jutro težje. V notranjem in zunanjem bazenu smo izpopolnili še ...

Letna šola v naravi - 3. dan

Letna šola v naravi - 2. dan
Zjutraj, še pred zajtrkom, smo s pesmico presenetili Saro, ki danes praznuje rojstni dan. Prekrasno vreme smo izkoristili za učenje plavanja, raziskovanje, ...

Letna šola v naravi - 1. dan

Pripravili smo hrano in jo postregli
V petek, 19. 5. 2017, smo imeli učenci 6. a naravoslovni dan na temo prehrane.Lep sončen dan smo začeli s peko izvrstnih rogljičkov z marelično marmelado. ...

V enem dnevu okoli sveta - Minimundus
V petek, 12. 5. 2017, smo se učenci 4. razreda neobveznega izbirnega predmeta nemščina iz Naklega in Dupelj odpravili v Minimundus. Ob prihodu smo kupili ...

Pri županu
V četrtek, 20. aprila 2017, smo se učenci 4. a in 4. b razreda odpravili na občino. Ob prihodu nas je sprejel župan, gospod Marko Mravlja. Pospremil nas ...

Celovec in Pyramidenkogel
V petek, 21. aprila 2017, smo odšli s petimi razredi NIP nemščina na ekskurzijo v Avstrijo. Najprej smo se odpeljali v stari del mestnega jedra v Celovcu ...

Svetilnik
Učenci 4. a razreda so na tehničnem dnevu teoretično znanje o elektriki prenesli v prakso. Izdelali so svetilnike, ki so jim pri likovni umetnosti dodali ...

Obiskali smo Postojnsko jamo in Predjamski grad
V četrtek, 6. 4. smo petošolci obiskali Postojnsko jamo in Predjamski grad.Tu je nekaj vtisov učencev 5. b razreda.Všeč sta mi bila najlepši kapnik in ...

Terra Mystica
V petek, 7. 4. 2017, smo se učenci 6. razreda z nemščino odpravili proti Beljaku, v kraj Bad Bleiberg.  Najprej smo obiskali rudnik svinca - Terra ...

Gozdna šola nadaljuje z delom
V Dupljah poteka letos gozdna šola.Pozimi smo delo malce prekinili, zdaj začenjamo ponovno.V sredo, 29.3., je učiteljica Katja, ki je tudi tabornica in ...

Pogled na Naklo
Četrtošolci pri družbi spoznavamo lego domačega kraja. Ker pa je učenje bolj zanimivo, če poteka v konkretnem okolju, smo se odpravili na Štucelj ter si ...

Zimska šola v naravi
Še nekaj utrinkov iz zimske šole v naravi.Petošolci

Zimska šola v naravi - 4. dan
Ne samo smučanje, tudi drsanje nam gre dobro od nog. Zvečer smo se najbolj razveselili podelitve medalj in predstavitve razredov. Zadovoljni in z lepimi ...

Zimska šola v naravi - 3. dan
Zimska pravljica se nadaljuje...Petošolci

Zimska šola v naravi - 2. dan
Tudi drugi dan šole v naravi je dopoldan minil v smučarskem vzdušju na Voglu. Popoldne smo si ogledali lepote Bohinja in obiskali Planšarski muzej v Stari ...

Zimska šola v naravi - 1. dan
V Bohinju nas je pričakalo sončno vreme. Da smo res uživali v smučanju in tudi ob zanimivem pouku učiteljice Daše, si oglejte na ...

Preprečimo poškodbe
Četrtošolci so v okviru zdravstvene vzgoje spoznavali, kako lahko preprečijo poškodbe pri plavanju, smučanju, kolesarjenju, hišnih opravilih ... Naučili ...

Obdelava lesa je kar zahtevna
6.razredi smo imeli v ponedeljek, 6. 2. 2017, tehniški dan. Ves dan smo spoznavali les in njegove skrivnosti. V tehnični učilnici smo sami ...

Pravljični otok v OPB6
V OPB, skupina 6, je zadnje dni decembra nastal prelep pravljični otok.Oglejte si ga....

Ustvarjalno pri zgodovini
Šestošolci so bili tudi po obisku Narodnega muzeja ustvarjalni. Kaj so ustvarili si lahko ogledate na fotografijah ali pa pridete pogledat pred in v ...

STOP in "prazgodovinski zakladi"
Učenci 6. razredov smo se v četrtek, 24.11.2016, odpravili v Cankarjev dom na koncert tolkalne skupine STOP. Imeli so veliko različnih tolkal in vsak je ...

V OPB 6 se igramo in delamo poskuse
Turoben deževen dan je lahko prav imeniten!Eni ustvarjajo, drugi delajo poskuse z magnetki...OPB 6

OPB- skupina 6 - knjižnica
Temačen torek, 15.11.Ven ne moremo, lahko pa se igramo...Kaj?Knjižnico!Zoja, Ema, Nika, Manca, Klara in še kdo tu in tam...

Četrtošolci v knjižnici Naklo
Četrtošolci novembra obiskujejo splošno knjižnico v Naklem. Knjižničarka Helena Krampl Nikač jim predstavi knjižnico, še posebej police s poučnimi ...

Šolski vrt jeseni
Učenci vrtnarskega krožka so še zadnjič pred zimo zavihali rokava in poprijeli za vrtnarsko orodje ter pripravili vrt na počitek. Vrtnarska sezona je tako ...

Izdelki iz odpadnega materiala
Pri urah gospodinjstva smo razmišljali kako iz odpadnega materiala narediti nekaj uporabnega. Domišljilji smo pusti prosto pot in nastali so čudoviti ...

Trikratni zmagovalci papirne akcije
Učenci 4.b razreda smo že tretjič zmagali na papirni akciji. V četrtek, 27.10 2016, smo se udeležili bowlinga in pice v hotelu Marinšek. Najprej smo se ...

Gozd jeseni
Četrtošolci centralne šole smo v četrtek, 13. oktobra, raziskovali gozd. Z listavci in iglavci smo se spopadli že v učilnici. S pomočjo določevalnih ...

Gozd, naš zaklad! – PŠ Podbrezje
Mesec oktober je mesec pisanih sprehodov po gozdu, zato smo četrtošolci v torek, 11. 10.,  izkoristili suh dan in šli raziskovat gozd. Sprehod po njem ...

Šestošolci na Prevali
V sredo, 14.9., smo šestošolci odšli na športni dan na Prevalo.Naš cilj je bil, da pridemo do koče. Vsi smo dobro hodili ter v eni uri in pol prišli na ...

Četrtošolci in petošolci so bili pohodniki
V četrtek smo izvedli čudovit pohodni športni dan na Sv. Mohorja. Uživali smo v lepem vremenu, druženju in v hoji po neokrnjeni naravi. Učenci so se tudi ...

Šolski vrt med poletnimi počitnicami
Učenci vrtnarskega krožka tudi med poletnimi počitnicami skrbimo za šolski vrt. Ga zalivamo in pobiramo pridelke. Na vrtu nam uspeva paradižnik, ...

Sportpark in Pyramidenkogel s petošolci
V petek, 3.6.2016, smo se učenci neobveznega izbirnega predmeta nemščine odpravili v Celovec. Tam smo si najprej ogledali Sportpark. Stadion smo si ogledali ...

Četrtošolci spoznali Tržič
Danes so četrtošolci spoznali Tržič. Najprej so si ogledali Kurnikovo hišo in se sprehodili po ozkih ulicah. Prečkali so most, kjer se na Gregorjevo ...

Mini valeta v Podbrezjah
V petek, 27. 5., so učenci 5. razredov pripravili pravo modno revijo. Modno pisto so pripravili v učilnici 5. razreda. Dogodka so se udeležili učenci 1., ...

Letna šola v naravi - 4. dan
Šola v naravi se bliža h koncu, kar se pozna tudi pri jutranjem vstajanju, ki je vsako jutro težje. Dodatno energijo nam je s svojim prihodom prinesel ...

Obisk knjižnice v Naklem
V četretk, 19. maja, so učenci 5. razreda iz Dupelj in Podbrezij ter 26. maja učenci 5. a in 5. b obiskali knjižnico v Naklem. Sprejela nas je prijazna ...

Letna šola v naravi 3. dan
Današnji dan si bomo zapomnili po vožnji z ladjico do Pirana. Lastnik barke nam je povedal veliko zanimivega o nasadu školjk in razgibanosti naše obale. V ...

Letna šola v naravi 2. dan
Prebudili smo se v oblačno jutro, a nas to ni spravilo v slabo voljo. Pred nami je bil naporen dan, saj smo dvakrat plavali, tekmovali v tee ballu in ...

Letna šola v naravi 1. dan
Prvi dan je za nami. Strunjan nas je pričakal obsijan s soncem. Namestili smo se po hiškah in težko čakali kosilo. Po počitku, smo raziskovali obalo in ...

Vrtnarski krožek
V sredo, 18.5.2016 smo ponovno pričeli z delom na šolskem vrtu. Posadili smo različne vrtnine in uredili zeliščno gredo. Z veseljem smo jedli tudi ...

Četrtošolci v Avstriji
V petek, 13. 5. 2016, po pouku smo šli učenci 4. razredov, ki obiskujemo neobvezni izbirni predmet nemščina, na ekskurzijo v Avstrijo. Obiskali smo ...

Tekmovanje sladic
Če ste se danes sprehodili mimo učilnice gospodinjstva ste verjetno zavohali: ČOKOLADO. Imeli smo namreč tekmovanje sladic. V treh skupinah smo ...

Vrtnarjenje v okolici šole
Vsi imamo radi urejeno okolico šole. Ker imamo lepo igrišče, smo se v PŠ Podbrezje lotili še travnika. Pobrali smo veje in odstranili posušeno ...

ND Voda
V četrtek, 21. 4. 2016, so imeli učenci 4. razredov naravoslovni dan Voda. Četrtošolce so na terenu skozi šest delavnic vodili učenci 8. in 9. razredov ...

EX TEMPORE STRMOL
V četrtek, 21.aprila, so  tri učenke petih razredov centralne šole slikale v idilični okolici gradu Strmol, kjer so se udeležile 8. likovnega ...

Tehnično ustvarjanje v 5.p - zmaji in baloni
Da bi poglobili, razširili in nadgradili znanje pri predmetu naravoslovje in tehnika, so učenci izdelali balone in zmaje. Učenci so morali v parih ...

Svetilnik
V sredo, 30. 3. 2016, so imeli učenci 4. b razreda tehniški dan Elektrika. Sestavljali so električne kroge, preizkušali delovanje stikala, spoznavali ...

Postojnska jama in Predjamski grad
V četrtek, 24. 3. 2016, smo se učenci 5. razredov odpravili v Postojnsko jamo in Predjamski grad. Razstava EXPO JAMA KRAS nam je na poučen in ...

TD Elektrika 4.P
Tehniški dan na temo elektrike je bil zelo zanimiv. Učenci so preizkusili vzporedno in zaporedno vezavo, izdelali in preizkusili stikalo ter izdelali ...

Zimska šola v naravi - 4. dan
Danes smo:se naužili sonca in smučanja na Voglu,izvedli tekmovanje v veleslalomu,drsali v Bohinjski Bistrici,imeli podelitev kolajn inse z različnimi ...

Vodno kolo in glina
Sreda, 9. marca, je bila za 4. b razred dan ustvarjanja in preizkušanja spretnosti rokovanja z različnimi orodji.Pri likovni umetnosti so učenci ustvarjali ...

Zimska šola v naravi - 3. dan
Imamo se lepo, saj je smuka čudovita. Tudi izdelki na tehniškem dnevu so nam dobro uspeli.

Zimska šola v naravi - 2. dan
Tudi danes smo uživali na smučanju. Popoldan smo odšli v Planšarski muzej in spoznali naravne in kulturne znamenitosti Bohinja. Zvečer pa smo brali ...

Zimska šola v naravi - 1. dan
Končno je prišel dan, ko smo se odpeljali v šolo v naravi...Že prvi dan smo smučali in uživali na snegu.Popoldne smo spoznali značilnosti Bohinja, ...

V ozvezdju Postelje
Učenci 4. b razreda so se preizkusili kot lutkarji in scenski mojstri in pripravili zanimive dramatizacije besedila V ozvezdju Postelje.

Kako dobro pa gre vam obračanje in metanje palačink?
Učenci 6.razredov so pri tem pravi mojstri. Iz gospodinjske učilnice je danes prav prijetno zadišalo. Na našem jedilniku je bila tudi porova juha s ...

Naše okostje
Četrtošolci smo se pri naravoslovju učili o človeškem okostju. Sestavili smo svoje "kostkote" in jih celo poimenovali. Nekateri so dobili tudi nove ...

Voziček na notranji pogon
Vsem učencem je bil dan, ko smo izdelovali voziček, zelo všeč. Zabavali smo se, ko smo ga izdelovali, in se hkrati učili. Komaj smo čakali, da se je ...

Voziček na elastiko
Četrtošolci smo pri naravoslovju in tehniki izdelali vozičke na elastiko in jih na koncu tudi preizkusili.

Na Noetovi barki ob osmih
V sredo, 23. 12. 2015, smo šli učenci četrtih, petih in šestih razredov v Kranj v Prešernovo gledališče. Ogledali smo si predstavo Na Noetovi barki ob ...